loading...
سلام دوستان گلم به وبلاگ من خوش آمدید آیدی نیمبازم mamad.29*چت رومم در نیمباز تبریزب است تشریف بیا رید خوشحال میشیم
mamad.29 بازدید : 23 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)
عالم همه محو گا رخسار حسین است، ذرات جهان درعجب از کار حسین است، دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش، یعنی که خدای تو عزادار حسین است -------------------------------------- دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم/ بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم /فردا که کس را به کسی کاری نیست ،دامان حسین اگر نگیرم چه کنم -------------------------------------- گویند که در روز قیامت علمدار شفاعت زهراست...عالم فاطمه دست فلم عباس است التماس دعا ---------------------- --------------- باز محرم شد ماه عزای حسین /سینه ی ما میشود کرب وبلای حسین/کاش که ترکم شود غفلت وجرم وگناه/تا بگیرم صفا من زصفای حسین -------------------------------------- دوست دارم هرچی دارم بدم به راه تو حسین تاسبته خیز بیام میان ببن الحرمین -------------------------------------- کربلا لبریز عطر یاس شد......نوبت جانبازی عباس شده التماس دعا -------------------------------------- ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد،بر دل فاطمه داغ عالم شد، فرا رسیدن محرم را به عزاداران راسینش تسلیت عرض میکنم (التماس دعا)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 340
  • بازدید کلی : 5,204
  • کدهای اختصاصی